Q8
Nederlands
Deutsch English (US) Français
  1. Q8
  2. Q8 electric
  3. Betaling, prijzen en facturatie

Hoe kunnen we je helpen?

Betaling, prijzen en facturatie

  • Hoe pas ik mijn bankrekeninggegevens aan?
  • Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
  • Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
  • Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
  • De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
  • Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
  • Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
  • Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
  • Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
  • Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?
  • Ik heb geen factuur van Q8 electric ontvangen. Hoe kan ik een kopiefactuur aanvragen?
  • Wat gebeurt er als de factuur van Q8 electric niet is betaald?
  • Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Q8 electric wijzigen?
  • Brengt Q8 electric extra kosten in rekening voor het betalen met een bankkaart of kredietkaart?
Geen antwoord op je vraag gevonden?
Contacteer ons telefonisch of dien een vraag in.
  • be BE: +32 3 241 35 35
  • be LU: +35 2 45 02 03 1
Q8
Algemene Voorwaarden Privacyverklaring Cookieverklaring
Copyright 2024 - Smiles NV, Kuwait Petroleum (Belgium) NV/SA, Kuwait Petroleum (Luxembourg) SA - Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Zendesk