Betaling, prijzen en facturatie
- Wanneer ontvang ik de factuur van mijn laadsessies?
- Waarom staan de namen "Last Mile Solutions" en "Threeforce BV" op de factuur?
- Ik heb mijn factuur niet ontvangen. Wat nu?
- De prijs van een laadpunt is niet zichtbaar in de Q8 electric-app
- Hoe worden thuislaadsessies terugbetaald?
- Hoe worden mijn laadsessies doorgestuurd zodat ik maandelijks automatisch word terugbetaald?
- Op welke manieren kan ik betalen bij een laadpaal van Q8 electric?
- Kan ik een ticket krijgen van mijn laadsessie?
- Waarom komt de prijs in de Q8 electric-app niet overeen met het laadpunt?
- Wanneer en hoe ontvang ik mijn Q8 electric-facturen?
- Ik heb geen factuur van Q8 electric ontvangen. Hoe kan ik een kopiefactuur aanvragen?
- Wat gebeurt er als de factuur van Q8 electric niet is betaald?
- Hoe kan ik mijn betaalmethode voor Q8 electric wijzigen?
- Welk bedrag wordt er gereserveerd op mijn rekening voor de laadsessie?
- Brengt Q8 electric extra kosten in rekening voor het betalen met een bankkaart of kredietkaart?